lørdag 18. september 2010

Bytur med Kristen

Hei Hei!


Så idag bestemte Kristen og jeg oss for å dra ned til downtown Portland og rusle litt rundt. Så vi tok trikken ned, tuslet litt rundt, tok noen blider..


..Så av en eller grunn klarte jeg å si at jeg måtte på do, så vi gikk til park toalettene, noe jeg aldri skulle ha gjort! Det stinka, var skittent og toppen av kransekaka; det var ikke dører..-.-


..Så mens jeg skynter meg alt jeg kan, kommer det selfølgelig inn en dame, som bestemmer seg for å stoppe rett foran meg og vinke og le litt før hun går forbi og setter seg på sitt eget dosete!


...Men toalettet med de manglende dodørene stoppet ikke meg, så vi fortsatte å utforske Portlands gater. Jeg prøvde meg blant annet på litt vindusshopping, det er noe jeg ikke pleier å gjøre her. Det er så billig her at det er lettere å bare kjøpe det enn å stå å fundere på om du skal bruke penger på det eller ikke...;) Men idag bestemte jeg meg for ikke å kjøpe noe, og sånn ble det også!


På vei til vertsfaren min sin jobb, passerte vi dette hjemsøkte huset. Vertsfaren min hadde selv noen grufulle selvopplevde historier på lur, når vi fortalt han om huset vi hadde sett.


Vi avsluttet byturen med en sen lunsj på vertsmoren min sin jobb. Det var deilig med en lang lunsj, med tanke på at vi i løpet av hele dagen hadde vært over hele downtown Portland på kryss og tvers - til fots!

Klem fra Josse<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar