tirsdag 7. september 2010

Bytur til Downtown Portland :)

Hei Hei!


Idag dro hele familien ned til Downtown Portland! Vi kjørte ned  og tok TriMet (trikken) inn til sentrum. Der hadde de et stort marked. Vi tuslet rundt der en god stund og så på alt mulig rart...



For de som ikke vet det, så er dette en kjøttetende plante...men det regner jeg med at dere visste..



De var veldig søte å se på disse pikene, men de var ikke akkurat så flink til å stå stille, det er kanskje ikke  så lett å tro meg når dere ser på bildet, i og med at de er ganskestillestående her, men eh...jaa..



På vei tilbake, var det en lang kø som slynget seg  rundt gatene og inn til et lite bakeri kalt woodoo donut...


Har smakt donuts'ene de lager der sjæl ass, og de er gode de, men hallo, det er en donut, ikke et stykke gull, men jaja, hvis ikke jeg hadde noe annet jeg skulle ha gjort hadde kanskje jeg også brukt 5 timer i kø..;)


Klem fra Josse<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar