lørdag 18. september 2010

Første Campingtur!!!

Hei Hei!


Nå har jeg endelig væt på min første campingtur! Det var kjempekoselig, vi sto opp kjempetidelig hver dag, jeg jogget hver dag før frokost....





 og etter det bare slappet vi og dro ut et par errend. For det meste bare chilla vi og slappet av, men jeg fikk også prøvd meg på litt discgolf..


..Jeg veeet det ser ut som jeg fikk det veldig bra til her, men det var altså da ikke tilfellet...:/


Når det kom til middagen begrenset jeg meg, for jeg visste nemlig hva som kom etterpå!! - Smores!<3 Hadde aldri smakt det før, det var helt herlig!! ;D



Oregon er kjent for å være Bergen #2, de klarte ikke å overbevise meg denne gangen heller, vi holdt oss godt over 35 varmegrader hele turen, og jeg så ihvertfall ikke noe som liknet på at gresset hadde sett en vanndråpe på en god stund.


Her er jeg/vi på et arrangement, hvor de viser hvordan americanerne levde når de først kom over fra det store hav...


Klem fra Josse<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar