tirsdag 7. september 2010

Soccer

Endelig, jeg har begynt på soccer (fotball), det var kanskje ikke det dere hadde trodd om meg, men det altså det jeg skal drive med de neste månedene fremover! ;) Før skolen begynner har vi hatt "daily doubles" noe som betyr at du trener kondisjon fra kl 9-11, så drar du hjem og hviler litt og spiser og er tilbake på banen igjentil kl 13.00 og da fortsetter vi med fotballtrening til kl 15.00. I og med at jeg bor en halvtime unna skolen, så kan de som er gode i hoderegning finne ut at jeg da måtte gå 2 timer hver dag tilsammen...

.....Men det var helt til det gliset her dukket opp. Så nå blir jeg hentet og kjørt hjem hver dag av denne kjørende engelen som reddet føttene mine fra ren undergang.
Her er et bilde av alle soccerjentene, utrolig søte jenter, med ståpå vilje og godt humør!<3



Klem fra Josse<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar