lørdag 18. september 2010

Første SKOLEDAG!!

HeiPåDeg!

Idag hadde jeg min  første skoledag! Okey, dette innlegget blir postet litt for sent, så min første skoledag var egentlig 7. september. Hehe...;)
Jeg sto opp kl. 06.00 gjorde meg klar til å dra, var så utrolig redd for at jeg hadde glemt noe! :S Til slutt fikk vertssøsteren min overbevist meg om at alt var i boks og at vi måtte gå for å rekke bussen.. Så jeg slang sekken over skulderen og trasket nedover gata. Den søte, lille gule bussen stopper nesten rett utenfor huset mitt, noe som passer meg veldig bra, i og med at jeg er vant til at når jeg har dårlig tid så tar det meg 12 min å løpe til bekkestua..-.-

Det var litt rart å gå på bussen, den var nesten helt full, og jeg følte selfølgelig at alle stirret på meg...
Men det gikk ganske bra, jeg kom meg av bussen etter en 8 minutters kjøretur. Jeg hadde allerede dagen før besøkt skolen med vertssøsteren min og gått gjennom timeplanen min, så jeg ikke skulle gå meg vill, fikk til og med et kart av en søt, eldre dame i resepsjonen :)

Må innrømme at jeg slappet av etter at jeg klarte å åpne skapet mitt (på 5. forsøk..) Etter vellykket avlasting i skapet tok jeg og vertssøsteren min bare å vandret rundt i gangene. Jeg traff  noen av jentene fra fotballaget mitt, de introdserte meg for noen folk, og såå....RIIIIIING; alle begynte sin daglige kappgang rundt i gangene for å finne fram til klasserommet sitt, og jeg gjorde mitt for ikke å tråkke noen på tærne. Vi har nøyaktig 6 minutter på oss til å gå fra et klasserom til det neste, høres kanskje mye ut, men det er det ikke, når 1200 elever skal bytte klasserom og alle løper opp og ned trapper. Men jeg kom i tide til min 1. time, US history! ;D

Resten av dagen gikk ganske greit, i lunsjen satte jeg meg med noen av fotballjentene, så når lunsjen var i boks var det bare tilbake å fullføre de siste to klassene,før skolen slutter kl 15.30

Jeg tenkte selfølgelig at det skulle bli deilig å komme seg hjem og kanskje sove litt etter en lang dag på skolen, men når jeg kom til skapet mitt, minnet baggen min meg på min høyt verdsatte fotballtrening. Så da var det ut å løpe i et par timer..Gikk ganske greit, var deilig å tenke på noe annet enn skole.

Treningen slutter kl 18.00, så jeg var hjemme kl 18.30. Da var det bare å sette seg ned med lekser, haste i seg litt middag, mer lekser og gå til sengs kl 00.00 og...ZzZZzzzZ..

Klem fra Josse<3

1 kommentar:

  1. oo nice!! høres ut som at du har det bra! dere vinenr sikkert neste kamp :D bra at du iallefall fikk noen å sitte med i lunsjen, det er så ille når man ikke har noe sted å sette seg:S er det noen hyggelige folk der? vi må snakkes snart, jeg vil vite meeeer! :D og når det kommer til stabæk er jeg ikke helt sikker, men follo slo nettopp rbk, et lite knøttlag som kom ut fra ingenting! hahaha :D og hønefoss er selvfølgelig kjempeflinke;) <3

    SvarSlett